de km teller is mechanisch en maakt niks uit, is gewoon uitwisselbaar.
daar hoef je enkel je kabel op te klikken en t moet de 950 versie zijn (de andere wijken af)
diegene met het schermke is heel normaal, daar zit het klokje in omdat je rechts een toerenteller hebt met de brandstofmeter in.
bij mij is deze ook gewisseld.
zolang de print overéénkomt met de stekkers.
dus als je auto 2 stekkers heeft, dan MOET je een tellerunit hebben met 2 stekkers. de versie met 1 stekker kan je langs geen kanten passend maken (heb ik getest)
eigenlijk hebben al mijn units gewoon tellers tot 999 999. als je zo een teller hebt, kan je gewoon je eigen tellerstand erop zetten hoor, paar vijskes losmaken, tandwieltje los, en je kan met de hand de teller doordraaien (als je er 100 000 wil bijzetten, ben je wel ff bezig met draaien dan
![Cool](http://volksforum.com/forum/images/smilies/cool.gif)
)
voor:
na:
ik heb hierbij:
-een behuizing met proper glas voor een digitale klok (de analoge klok heeft namelijk zo een draaiknopje in het midden van het glas voor de klok juist te zetten)
-mijn oude km teller hersteld (de getalletjes draaiden niet meer) en erin gestopt
-toerenteller van een diesel die samenzit met de benzinemeter en het digitale klokje in het midden
-bovenaan een watertemp meter MET het ledje in de meter ipv in het midden van het dashboard
-aangepaste folie die ook alles had van een diesel met de temp meter niet in het midden maar ook op de temp meter
van de overschot van de andere dashboards heb ik nog de ledjes gebruikt om in het midden ook een voltmeter te bouwen (had ik ook al in men oude teller)
de aangeboden teller zou gewoon 1 op 1 wisselbaar zijn met de uwe zoalng jij ook een benzine hebt