Thread: TheDutchBeast
View Single Post
Old 06-01-2012, 01:10
Turbo-Variant's Avatar
Turbo-Variant Turbo-Variant is offline
Volksforum Aandeelhouder

Send a message via MSN to Turbo-Variant

Welkom hier!

Je auto is op z'n minst opvallend en apart te noemen. Ik snap alleen de term oldskooljapstyle niet echt, ben daarin niet de enige volgens mij.

Binnen de VWscene is dit in ieder geval een stijl die vrijwel nooit wordt toegepast. Zoals je zelf misschien wel gezien hebt, zijn de meeste auto's hier en op vwforum in grote lijnen origineel en op wat details aangepakt. Verder natuurlijk de techniek die vaak grondig aangepakt wordt.
Ook op echte meetings zijn dat vaak de auto's en stijlen waar het om draait. Dan heb ik het natuurlijk niet over vrijdagavond@mcdonalds of meetings met Tuning in de naam.

De vraag is of je de "verkeerde" kant op bent gegaan met je style, of gewoon de verkeerde auto hebt gekocht na een filmavondje "Fast&Furious".

Maargoed, ik heb respect voor ieders stijl en wagen. Heb wel nog een advies voor je; niet teveel meer doen aan de auto en gewoon zo plezier ermee hebben. Dat spaart een hoop tijd en geld en je bent jezelf dankbaar als je deze bumpers enz. Ontgroeid bent. (de mensen hier op de forums rijden tenslotte niet om tijd of geldgebrek met originele bumpers... )