Als ik een topic open dat ik een w12 in me golfje 2 wil frotten...en op het forum vraag naar ervaringen....dan doe ik dat lekker.
Dat het waarschijnlijk nooit word uitgevoerd ...tsja dat doet er neit aan af dat je mensen aan het denken zet.
Ik vind de topics waarin mensen dromen over wat ze graag met hun autootje zouden doen als ze het geld wel zouden hebben mooier dan de topics met mensen die wel geld hebben en het uitvoeren.
waarom?
de topics met daarin de dromen en de idieen die eruit voort komen zijn gewoonweg eerlijker van smaak en leuker om te lezen.
voorbeeld; topic van edward over de inbouw van zijn nieuwe g60 blok.....leuk en informatief
voorbeeld2: topic van rene die weer de zoveelste twijfel topic opent en niet meer weet wat ie wil ....geweldig en karakteristiek
En kvind het van tommy al helemaal geweldig...hij wil golf 2...en blijft lekker kutten met jetta`s...
Ik zie die topics hetzelfde als de auto`s waaraan gewerkt word.
project auto die klaar is word meestal verkocht omdat de eigenaar liever knuttseld aan zijn auto dan er niks aadoet.
als iedereen die hier op het forum zit zijn auto zou hebben zoals die wilt dan was dit forum gewoonweg dood.
dus hulde aan de twijfel en droom topics
![Big Grin](http://volksforum.com/forum/images/smilies/biggrin.gif)