Thread: Nickie827
View Single Post
Old 04-01-2012, 18:17
Nickie827's Avatar
Nickie827 Nickie827 is offline
Forum Newbee

Send a message via MSN to Nickie827

Quote:
Originally Posted by VWToon89
haha ja ik ken het, had ik in het begin ook, kom je wel overheen. Vond erger toen ik me uitlaat ging raken daarom is hij nu ook behoorlijk vlak.

Ik heb gewoon een orginele hoor, met mooi VW logo. Met daily wil je wel beetje fatsoenlijk kunnen rijden.

Lees op je gemak nog maar eens die berekening, dan snap je hem. Maar als je geen velgrand wilt zien is dit een goeie band, ik dacht alleen als je getrokken wilt.

Uuuhhmm ik denk dat je probleem niet zo snel opgelost is met andere bandjes. Jou velg soort heeft namelijk heel snel dat ze aanlopen omdat ze een grote ET waarde hebben. Daardoor komen ze veel verder naar binnen te staan.

Ja daarom, nou eerst maar eens zorgen dat ze eronder kunnen, de ET waarde is 40 als ik het goed heb, en je berekening zal ik nog eens doornemen!
nee ik wil niet getrokken in zo'n zin, dat vind ik te, maar wat ik nu heb is helemaal niks, om deze pracht velg gaat het :P .

Zo erg is de band nu dat wil ik dus ECHT niet!!!

En hij loopt hier tegen aan, echt minimaal maar als ik het eronder laat dan sloop ik de band en me auto...

snap je nu mijn idee een beetje?! Dus als ik een halve tot een cm spacer heb dan ben ik van me probleem af.

--------------------------------

Mijn Golfke
Reply With Quote