Thread: Nickie827
View Single Post
Old 04-01-2012, 16:21
Nickie827's Avatar
Nickie827 Nickie827 is offline
Forum Newbee

Send a message via MSN to Nickie827

Quote:
Originally Posted by VWToon89
Ben benieuwd naar de foto.

Banden zijn makkelijk te vinden, ik bestel ze altijd hier, heb die maat al voor je opgezocht, http://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.pl Al veel bandjes besteld, nog nooit problemen, snelle levering. Nou je hebt bijna helemaal goed, 2e cijfers heeft wel met hoogte van band te maken maar is het % van de breedte. Dus 40% van 195mm is de hoogte. 7,5J is 7,5 inch, 1 inch is 2,54 cm dus als je velg 7,5j/inch is dan is hij 19,05 cm breedt. Dit is dan de binnen maat, zonder velgen rand voor en achter, die er bij opgeteld zit je aan de 195mm. Ik zou, als je getrokken band wilt dus niet gaan voor de 195/40/R17.
Dan staat een 185/35/R17 veel beter.

Het schroefset waar ik op rijd is dit, http://link.marktplaats.nl/509281121, het klinkt misschien een beetje goedkoop maar ik heb er goeie ervaringen mee. Dit set heeft namelijk stale schroefringen terwijl je bij somige duurdere setten kunststof schroefringen hebt. Blijft altijd je eigen keuzen hierin.

Nou ik heb getracht een foto te maken, als je goed kijkt zie je dat de weg eerste naar beneden gaat en daarna naar boven. wat het probleem is dus dat ik eerst naar voren hel en dan ineens naar boven moet en ik heb als ik hem schuin neem nu al nog maar 2 a 3cm over, hier de foto:

Okay jij weet er duidelijk meer van dan mij
maar 185 vind ik TE getrokken, dus ik ga wel voor de 195/40/17. als ik naar 35 ga dan krijg ik maar 1 band te vinden dus dat word hem ook niet...

okay okay, nou ik zal erover nadenken
en nu zie met die schroefset gelijk wat mijn probleem nu zal oplossen, ik heb met de veer die ik nu heb een schotel waar de veer oprust, die loopt tegen me wiel aan, met de schroefset heb ik dat helemaal niet meer...

maar goed dan zal ik maar eerst eens andere banden fixen.

--------------------------------

Mijn Golfke
Reply With Quote