View Single Post
Old 02-01-2012, 22:48
inferno-gwc inferno-gwc is offline
VW Fanatic

Quote:
Originally Posted by Franky B
Subframe kan beide. Let alleen op dat als je het "plus" onderstel zou gebruiken je spoorbreedte aan beide kanten 2cm breder wordt. volgens mij heeft een ibiza geen "plus" onderstel dus zal dit in jouw geval niet aan de orde zijn.

Wat betreft de zekeringkast zou je de kabelboom kunnen verbouwen. Wat ik ook zie is dat mensen de zekeringkast ombouwen naar het nieuwe type. De zekeringkast van een golf3 en een golf2 (nieuwere type) zijn hetzelfde. ik neem dan ook aan dat de zekeringkast van de ibiza ook hetzelfde zal zijn.

Verder kan ik je aanraden de search functie eens te gebruiken. Ik heb voor mijn ombouw eigenlijk alle info gevonden die ik nodig was aan de hand van zoeken. Check hierbij ook even de watergekoelde projecten sectie.

Succes!

Bedankt voor je antwoord, het subframe gedeelte is wel duidelijk. Ik zal de search nog eens gebruiken voor het kabelboom gedeelte. Mocht iemand links/tips hebben, ze zijn welkom. Mocht alles doorgaan zal ik ook nog posten hoe ik heb het opgelost met de kabelboom..
Reply With Quote