Beste mede forum leden,
Tijdens deze natte en koude dagen heb ik last van natte voeten als ik mn auto in stap. Ik houd niet van koude voeten dus hier moet iets aan gedaan worden.
De hooft oorzaak zal het niet-originele kanteldakje zijn dat er in zit. Deze word "gemaakt" (laagje kit en rubbers opvullen) maar er blijft buiten het dak om, water in de auto komen. Ik heb de vloerbedekking plus onderliggende isolatie matten al verwijderd en deze liggen te drogen.
Nu viel mij tijdens het leeghalen van de auto op dat er bij de passagiers kant langs een stukje isolatie materiaal ook water naar binnen lekt. Het stukje isolatiemateriaal is dusdanig doorweekt (aan de onderkant) dat het gewoon door lekt in de auto. Iemand een idee waar dit vandaan zou kunnen komen en hoe dit op te lossen is?
Volgende heb ik al gecheckt/vervangen
- geen gaten onder de voorruit.
- parafaan in goede staat
- afwateringsgootjes zijn ook gewoon open.
- bestuurders kant blijft wel gewoon droog.
- ook geen vocht onder dash oid.
- deur rubbers vervangen.
- dak rubbers vervangen.
Het enigste dat ik mij nog kan bedenken is het ontbreken van het kunststof slangetje dat van de afwateringsgoot tussen het zijscherm valt. Misschien ontbreekt deze oid waardoor er water van onder de parafaan door de afwateringsgoot tegen het isolatimateriaal aan lekt?
hieronder een foto van het betreffende stukje isolatie materiaal.
![](http://i39.photobucket.com/albums/e188/henktent/IMAG0098-1.jpg)