Thread: Wist u dat...
View Single Post
Old 01-01-2012, 20:12
wav2006's Avatar
wav2006 wav2006 is offline
Forum regular

@ Marcski, waarom wordt er dan een 'kul'opmerking' van Tjaap geplaatst 'de onze', waarna ik hem gewoon een PM stuur en vraag waarom dit zo kort door de bocht moet. En ik mijn mening hierover geef. Krijg ik een reactie die niet voor mij bestemd is waarin een PM van Veedubber leidinggevend moet zijn.
Er wordt gegumd te pas en te onpas. Net als nu in mijn reactie...ik word aangekeken voor iemand die ik niet ben, maar krijg vervolgens geen excuus. In het onderwerp waar het overgaat, de opmerking 'de onze' wordt opeens gegumd en hopla alles is weer bij het oude?

Jouw antwoord is duidelijk, maar antwoorden zoals Tjaap deze wenst te doen en dan vervolgens in een PM ook nog eens refereren aan iets wat mij niet toe behoort is nogal sneu. Of moet jij dit nu voor hem oplossen? Want nu reageert hij nergens meer op.

Mocht je niet mee gekregen hebben waar het over gaat, alles is op smartphone vastgelegd en ik zet alles met plezier hier op het forum zodat men eindelijk eens kan begrijpen wat er in dit geval gaande is.
Reply With Quote