Sinds kort heb ik een polo g40 waar ik een tijd probleemloos in rondgereden heb.
Laatst ging ik tanken (de wagen had 2 dagen stilgestan), de rit er naar toe was probleemloos maar toen ik het tankstation opdraaide merkte ik dat hij een beetje begon te stotteren.
Vervolgens de wagen volgetankt en ik draai de sleutel om om te starten draait de startmotor wel rond maar wil de wagen niet aanspringen
Na diverse startpogingen begon hij langzaam weer te lopen. Eerst met 600 toeren en zogauw ik het gaspedaal aanraakte dan viel hij uit...
Na meerdere pogingen begon hij steeds beter te lopen (stotterend) en op een gegeven moment kon ik probleemloos richting huis rijden
De dagen daarna nergens problemen meer gehad.
Vandaag was ik weer gaan rijden met de polo (na 2 dagen stilstaan) hij startte goed en liep prima, maar na een paar minuten gereden te hebben begon hij weer te bokken en te stoten... Ik ben doorgereden om te kijken of het weg zou gaan maar op een gegeven moment stotterde hij steeds meer totdat hij uitviel
Vervolgens geprobeerd te starten en hij wilt weer niet aanslaan, startmotor draaide overigens wel gewoon rond. Na een halfuur proberen te starten begon er weer een beetje leven in te komen. In het begin viel hij bijna direct weer uit, daarna begon hij steeds beter te lopen totdat hij weer goed genoeg liep om naar huis te kunnen rijden.
Mijn idee is dat het blok geen brandstof krijgt aangezien alles het doet en hij gewoon niet aan wilt slaan
De hallgever is het niet aangezien die toerenteller gewoon omhoog komt tijdens het starten...
Heeft iemand een idee wat het probleem zou kunnen zijn?