@MartijnCR, iedere hobby kost geld laten we dat voorop stellen. De een gaat naar de kroeg en de ander naar de publieke vrouwen om het netjes te houden. En geloof me ik rij vaak zat langs het zandpad in Utrecht me maat woont erachter. En het is er altijd druk.
Ik ga me niet verontschuldigen of wat dan ook. Maar ik heb 1 jaar geen auto gereden moet je kijken wat dat scheelt. En ik rook al 2 jaar en 9 maanden niet meer. Weet je wat dat scheelt? En ik hoef het niet nieuw te hebben. Ik kon al eerder een kaal dashboard kopen. Voor 150 euro als ik het zelf uit zou bouwen. Als zei het moesten uitbouwen 250 euro. Hé waar ben ik bij een sloop of bij de juwelier? Steek die maar in een gaatje waar nooit zon schijnt.
Nu ben ik voor alles nog geen 100 kwijt inclusief de rvs tussendemper.. Een avondje kroeg of stappen kost meer volgens mij. Of je moet geen rondje geven en alleen voor je eigen bestellen. Dan red je het.
Ja, dat dashboard gaat in de caddy. Dus vandaar ook de keuze van het klapscherm systeem. Ik snap je bezwaar. De flexkabel gaat er altijd een keer aan. Het is een kwestie van tijd. Mocht dat gebeuren dan kan een maat van me dat probleemloos kan vervangen. dan kost het me een flexkabel en een flesje wijn plus een avondje gezelligheid bij hem. Wat moet een mens nog meer?
Daarbij komt dat ik heb het systeempje voor een zeer leuke prijs heb. Dan verkoop ik nog eens mijn ouwe radio trek dat eraf en wat kost het dan? Precies vrij weinig. En me navi is aan vervanging toe. Kijk wat dat weer kost. dan is de keuze niet zo moeilijk.
Voor mij is het ook een sport om het zo goedkoop en goedmogelijk te kopen.
Van het weekend wil ik het dashboard erin hebben zitten. En de radio ook. Dinsdag wordt de caddy door een taxateur bekeken voor een tussentijdse taxatie. Er zal maar eens wat gebeuren dan ben ik voor de tweede keer de sjaakie als het niet mijn schuld is. En weet je dat kost geld! Aan me vorige caddy verloor ik 2700 Dat is veel geld als de dagwaarde 2500 is. Dan kom je meer dan 100% te kort. Je houd dan net zo veel over als een avondje kroeg. Koppijn een berg geld kwijt spugen als het mee zit. Geef mij dit dan maar.