Ja dat was ik ook zeker van plan, stoort me verder namelijk niet echt en zo lang de andere 5 versnellingen het wel goed doen vind ik het prima
Gisteren m'n auto naar de monteur gebracht om hem eens helemaal na te kijken. Van buiten namelijk een hele nette auto en erg mooie kilometerstand voor zijn leeftijd (140.000 NAP).
Bij het bedrijf waar ik de auto gekocht heb verder niet op de brug gehad, doe dit meestal wel maar auto zag er verder echt netjes uit ook onder de motorkap etc.
En ja hoor, tot mijn grote angst kreeg ik net een telefoontje van mijn monteur dat het foute boel is. Rechtsvoor roestplek in de carrosserie (waar bijna een vuist in past) en in de wielkast linksachter, zit dus niets anders op dan auto strippen en nieuw stuk in lassen
APK verloopt namelijk over 2 weken.
Gaat me dus een hoop geld kosten, had ik niet verwacht van een 97'er MK3 GTI met nog geen 1,5 ton gelopen.
Is dit een echte golf 3 kwaal of heb ik gewoon pech? Dacht namelijk altijd dat deze 'tweede' generatie MK3 een stuk minder gevoelig was voor roest..