View Single Post
Old 22-12-2011, 22:24
Ediejo Ediejo is offline
Forum Regular

Vandaag de remklauwen vervangen en de originele verstuivers er weer in terug gezet ivm het roeten. Na het terug plaatsen van de originele verstuivers was het roeten over. Remmen ook goed. Dus APK goedgekeurd.
Op de foto kan je precies zien wat er veranderd is in verhouding tot de andere klauw. Voornamelijk de aansluiting van de remleiding.

Oude situatie.

Nieuwe situatie.

Door het poedercoaten was er coating op het gedeelte gekomen waar in de nieuwe situatie het blokje zit vanaf de remleiding. Dat gedeelte was niet meer vlak. Vandaar de oplossing met de verloop stukjes. Nieuwe situatie ziet er ook professioneler uit in mijn ogen.

En ja hoor een steekproef op de caddy. Ik kon er niet echt mee zitten er is zoveel vervangen aan die auto. En vernieuwt. De keurmeester van de rdw vond het er zeer netjes uitzien van onderen. Als ze er allemaal zo uit zouden zien aan de onderkant, dan kan je hem rustig aanbieden voor een herkeuring. Dit was hij nog niet tegen gekomen. Een mooier compliment is er natuurlijk niet. Zeker ook richting Stigter bandenservice die me flink heeft bijgestaan met dit alles. Zei zagen de langere schomels aan de bladveren als een probleem. Maar dat mocht, beter kan het niet imo. Omgebouwd en op zijn sloven door een steekproef heen.