20-12-2011, 20:28
|
Forum Regular
|
|
Join Date: Sep 2011
Posts: 281
|
|
Ondanks dat de caddy niet APK gekeurd is heb ik toch maar besloten om er vandaag mee te gaan rijden. De schorsing zit erop en de caddy is verzekert. Na een jaar stilstaan roette die nog al flink. Niet zo als me andere caddy dat was een rookpluim leek “trekker trek” wel. De diesel die erin zit is ook een jaar oud geen idee of dat wat uitmaakt. Maar zoveel mogelijk eruit gereden. En even verse sap erin. Toen nog een kleine 100 kilometer hier rond Utrecht getrapt. En hij roet een stuk minder. Ik denk zelfs dat hij ermee door de APK komt.
Mijn eerste indruk is dat het een kart is. Hij heeft een wegligging die niet te vergelijken is met de standaard ophanging en vering van een caddy. Vooral in de bochten is het verschil erg groot. Ik rij nu met gemak naar me voorganger toe op een klaverblad. Nog niet op het vermogen maar puur op de wegligging. Dat was met me vorige caddy wel anders. Met die moest ik toch wel uitkijken voor de bochten.
Nu had ik bij 160 km/uur zoiets van ho ho ho me adapters zijn van het Merk FK en daar heb ik weinig goeds over gelezen. Even wachten tot die van H&R binnen zijn. Moet er niet aan denken dat er 1 breekt. Als je door een kuil heen rijd.
Morgen ochtend is de tweede remklauw binnen. Dan is het een kwestie van de klauwen monteren de boel ontluchten en dan zit er eindelijk een APK op.
Dan staat er nog het volgende in de planning.
- Air ride:
Staat boven aan. Het kan zo maar zijn dat ik het er onder zit voor ik met vakantie ga. Want om 1000Km heen en terug in een kart rijden dat trekt opa niet.
-R.v.S pijp eronder.
-FMIC intercooler erop.
-Chip op maat.
En dan in de zomer overspuiten.
|