Betreft een Golf 2 uit 1990, voorzien van smalle bumpers en 1.3 4-bak motor die 179.200km gedraaid heeft.
Ik zou zeggen roep maar raak als je wat nodig hebt, over de prijzen komen we wel uit. Kleine onderdelen is natuurlijk geen probleem om (op kosten van de koper) op te sturen.
Een kleine greep van de onderdelen:
- Originele achterlichten, 15,- euro
- TA Technics schroefset (5 maanden oud), 135,- euro (vaste prijs, is in perfecte staat)
- Origineel zwart sleepoog afdekkapje, 15,- euro
- Smalle achterbumper + binnenbalk, 25,- euro
- Gele originele knipperlichten voor in de voorbumper, 10,- euro
- Novus sporteinddemper (60mm eindpijp, 1 maand oud!!), 90,- euro
- CL interieur (voorstoelen, achterbank, deurpanelen, zijpanelen naast de achterbank), blauwe stof, In zeer nette staat zonder instapschade. Moet heel snel weg want staat in de weg, 50,- euro!
- CL stuur (zeer nette staat), 25,- euro
- Pookhoes + pookknop voor 4-bak of 5-bak (zeer nette staat, heb 2 pookknoppen liggen), 15,- euro
- Dashboard, zwart, 35,- euro
- Middenconsole, zwart, 20,- euro
- Binnenspiegel + afdekplaatje, 5,- euro
- Afdekkapjes speakers in het dashboard (compleet), 7,50 euro
- Deurklinken met chroom inleg, 2 stuks 15,- euro
- Originele reservewiel + krik, 15,- euro
- Stootlijsten, zwart, 15,- euro
- Setje verbreed Mk1 staal, wit gepoedercoat. (1 velg is afgeschreven, 1 velg 8J breed, 2 velgen 9J breed. Deze zomer volledig opnieuw opgemaakt, als je maar 1 andere stalen velg kan regelen heb je weer een topset!), 225,- euro
- 2 stuks Continental 175/50/13, 6 mm profiel, 75,- euro
- 2 stuks Continental 195/45/13, 6 mm profiel met wat aanloop schade, 2 stuks 110,- euro
- Voorste motorsteun, 1,5 maand oud! Zo goed als nieuw! Vraagprijs: bieden (is een duur onderdeel dus bieden naar waarde)
- Bougiekabelset + verdelerkap, nieuwstaat! 1,5 maand oud!, 15,- euro
- Accu, 3 maandjes oud, 44Ah, nieuwprijs was 95,- euro. Vraagprijs 50,- euro
- 4 chromen VW Golf 1 wieldoppen inclusief 14 originele clipjes (2 clipjes ontbreken), zeer nette staat, 50,- euro
- Deur, bestuurderszijde, stickerbombed, 40,- euro
- Kachelpaneeltje, 10,- euro
- Gordelset, voor en achter, compleet, 30,- euro
Als je wat nodig hebt, stuur maar even een pb of een mailtje naar
tunedpolo6n@hotmail.com. De complete auto word vandaag of morgen bij mij thuis afgeleverd. Grote onderdelen mag je er zelf af/uit komen sleutelen. Auto staat in Zwaag (N-H) :tu: Als iets niet in deze lijst staat wat wel op een Mk2 zit, dan heb ik het dus wel, dus vooral een pbtje sturen dan! :mrgreen:
Ook de motor en versnellingsbak zijn uiteraard te koop alleen ben ik er niet handig genoeg voor om die er zelf uit te sleutelen, dus als je die hebben wilt, geen probleem, maar moet je wel ffies zelf doen dan. Vraagprijs voor de 1.3 motor (179.200km, recent onderhoud gehad alleen de koppakking moet nog even vervangen worden, loopt perfect!) is 100,- euro