Op Marktplaats heb ik weinig/geen belastingvrije Golfjes kunnen vinden op lpg.
.
De prijs is te bepalen door het aantal Km op de teller, motortype, brandstof, transmissie enz.
Ik denk dat de prijs ook een beetje afhangt van de geschiedenis van de auto, het onderhoud: Wat is er onderhouden, vervangen, toe aan vervanging en of het door een dealer of beunhaas is gedaan.
Als de auto meerdere eigenaren heeft gehad, dan is dit natuurlijk niet altijd na te gaan als er geen onderhoudsboekje(s) beschikbaar is/zijn.
Tuurlijk is een 25+ jarige auto geen nieuwe auto, maar er kunnen wel wat aandachtspuntjes aan zitten.
Al met al wel een interessante auto, omdat bij deze geen wegenbelasting hoeft betaald te worden, LPG is zeker een plus naar mijn mening, onderhoud aan deze type hoeft niet veel te kosten en verzekering hiervoor is meestal niet al te veel.
Als u zegt voor €500,- mag hij/zij weg, dan denk ik dat deze gauw verkocht is.
€1000,- is ook nog een reëel bedrag voor deze auto, maar dan zal het denk ik wel wat langer duren voor deze verkocht is. Boven de €1000,- dan zou er denk ik toch meer info over vrij moeten komen. Foto's over de genoemde schade en plekjes zullen dan ook helpen de auto goed in de verkoop te zetten (en deze misschien sneller te verkopen).