Oke, Was ook beetje kwaad, die opmerking zo van lijkt me logisch dat je er al 2 jaar mee bezig bent. Was niet mijn bedoeling om zo over te komen!
Quote:
dat werkt bij mij dus niet, kom in de checkmodus maar geen rpm
|
Heb dit net even voor je geprobeerd. Je moet de MFA in de checkmodus starten, En dan zet je de keuze knop op twee. En dan zo ver klikken tot de pijl of KM/H komt. Dan moet je het RPM kunnen aflezen. Zo werkt het bij mij in ieder geval.
Die link ken ik ja. Maar hij zet er in dat de afstelwaarde 5 mA is? Terwijl ik overal lees. 10 mA, en dat staat ook in de vraagbaak die wat ik heb? Wat hou jij hier dan aan?
En hij zegt dat het toerental rond de 950 -/+ 20 moet zijn.
Maar hij regelt het toerental toch altijd zelf terug? Dit kun je toch niet stellen.
En dit heb ik zo in de vraagbaak staan;
-Stationair toerental; 800 tot 900
-Test Waarde; 26-30%
-Afstelwaarde; 29 +/- 1%
-Testwaarde; 4-16mA
-Afstelwaarde; 10 mA (gemiddelde schommelend)
Welke waarde hou jij hier dan aan? Als je hem doet afstellen?
En verder als ik het toch niet probeer, dan weet ik het toch nooit? Ik wil toch proberen om dit probleem om te lossen?
En die CO heb ik ook niet gehaald, omdat de vorige eigenaar de kat had leeg gemaakt. En als ik de stuurstroom toch goed afstel dan moet de CO toch ook al redelijk in de buurt zitten? Want toen ik de kat er onder had voor de APK was mijn CO super goed opeens.