Na een aantal maanden in bezit gehad te hebben, ook verschillende soorten wielen eronder gehad te hebben.
16 inch Azev A
Porsche C2 6j en 8j Candy apple red gelakt
geen fotos met de banden erom, maar stond met deze wielen op DAF dit jaar, maar vond de kleur niet zo, raakte er snel op uitgekeken, dus daarom ze maar weer aangepast
Deze geruild met 15 inch verbreedstaal, die ik weer op nieuw heb gespoten
met 16 inch wieldoppen
deze weer geruild met Polo6n van het forum voor 15 inch Atsjes, welke ik nog aan het opknappen ben.
1 bijna klaar op de boutjes, en randen met polijstpasta bewerken.
Deze velgen waren helemaal geoxideerd,alles eraf geschuur, gaatjes voor de boutjes in de randen geboord, shroefdraad getapt, harten goudkleurig gespoten.
Zal vanmiddag ff de fotos uploaden, hoe ze in het begin waren.
Nog ff een paar andere leuke fotos die ik nog heb, heb overal wel fotos van aangezien het mijn project auto is, maar om die allemaal op te loaden, ben ik morgen nog bezig.
Auto heeft sinds de tijd dat ik hem heb, heel wat operasties onder gaan, geperforeerde remschijven etc..
Nu ben ik aan het twijfelen om de auto van de zomer over te rollen in de kleur grijs, of geel zoals de photoshop.
Ben op het moment bezig om er een ander blok in te krijgen, dus de zoektocht is in vollen gang, liefste zie ik er een 16v KR of een G60 in liggen, maar deze blokken zijn schaars om te vinden, maar heb nog genoeg tijd voor het nieuwe seizoen.
Als er weer wat updates volgen zal ik deze wel plaatsen, en dit topic wel een beetje up to date houden.
Funpics
meetingfotos staan wel in het meetingtopic :LOL:
Grtzz Ray