11-12-2011, 19:24
|
|
Forum Regular
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by 36thChamber
dankje! Had je problemen met mensen die hun auto verkopen? mensen die je proberen 'afterippen'?
bv bij ons, ik ben belg trouwens, rijden er veel louche types met golfjes dus zal het niet zo simpel zijn om een kwalitatieve goede wagen te vinden via autoscouts ofzo denk ik.
|
Nee eigenlijk geen problemen mee gehad, en het klinkt heel cliche, maar je moet ook je gevoel volgen. Ik had iemand gebelt die een golf mk1 te koop had staan, en dat voelde toen gewoon niet goed dus heb ik het niet gedaan.
Paar dagen later kwam de Jetta op marktplaats, gelijk gebeld en gekocht van een wat oudere man die hem al lang in bezit had, maar eigenlijk stond die alleen maar stof te happen in de garage. Dus dezelfde avond nog naar brabant gereden (ikzelf woon in de randstad, dus was even een rit) en die man kon niet stoppen met praten over die auto. Dus dat voelde goed en ben nog steeds heel blij met de aankoop.
Ik weet niet hoe het in belgiƫ zit dan, maar probeer dan op een forum een goede wagen te vinden.
Het ligt natuurlijk ook aan je budget en je wensen wat je koopt. Wil je er zelf een opknappen? Of wil je gewoon eentje waar al heel veel aan gedaan is?
|