View Single Post
  #36  
Old 24-02-2005, 23:28
Dennis@polo86c.nl Dennis@polo86c.nl is offline
No personal life
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 2,494
Default

Volgens mij is de kans dat een aircooled een 2e of X-ste auto is veel groter, dan bij een watergekoelde. Al is het alleen maar omdat de eerste variant vaak veel ouder is.

Qua "volk" maakt het volgens mij niet veel uit, in beide groepen heb je echte liefhebbers, elk-jaar-weer-volgens-de-trend-mensen, en mensen die grote plannen hebben maar na enige tijd de boel verkopen, enz.

Ik probeer zelf zoveel mogelijk informatie te vinden op het internet (en dan vooral het lezen in divese forums, topics starten doe ik niet vaak), of mensen die van bepaalde dingen veel verstand hebben om raad vragen.
Niemand is al genie geboren, je moet de informatie toch ergens vandaan halen, en leren door ervaring op te doen.
Tis ook wel handig om naast van je eigen fouten, ook van die van een ander te leren

En iemand die handige mensen om zich heen heeft zal waarschijnlijk eerder een project succesvol voltooien, dan iemand die zich moet "behelpen" met een forum.

Wat betreft de kosten van een project, hoor/lees je ooit wel eens wat een auto achteraf bij elkaar gekost heeft? Volgens mij wil je dat vaak niet weten (en de eigenaar al helemaal niet )
Dan is het voor een "leek" ook moeilijk inschatten.

Edit: ik moet sneller typen, er is een hoop intussen al gezegd
__________________
Es geht nicht darum wie schnell man fährt, sondern wie gut man schnell fahren kann...
1975 Audi 50 GL
1976 Audi 50 GL
1988 Polo G40
Reply With Quote