24-02-2005, 23:13
|
|
Married to PC
|
|
|
|
@ Waldorf: Het idee van wat je zegt klopt enigzins wel. Veel jonge mensen met ambities om wat moois te gaan doen met hun auto (Waaronder ik zelf...) hebben grootse plannen, die soms niet (helemaal) haalbaar zijn.
Maar dat is ook niet zo verwonderlijk. De meesten die hier luchtgekoeld rijden hebben een vaste baan, lekker inkomen (soms met zijn tweeën...) en dan is zoiets (een restauratie, engine-swap etc) makkelijker te realiseren.
Ik weet ook dat hier veel studenten zitten met een grote voorliefde voor vw's (ik zelf weer...) die ook veel geld (van het kleine beetje dat ze hebben) in hun auto(s) steken.
Wat ik bedoel te zeggen is dat er meer projecten begonnen c.q. afgerond worden door luchtkoelers doordat de bestuurders meer te besteden hebben. En als je net komt kijken (zoals ik...) klinkt het allemaal zo mooi om je blok te tunen, of je auto een spuitbeurt te geven, dus begin je daar een topic over! Als men dan later tot de conclussie komt dat het niet in het budget past, en het wordt afgeblazen, is dan geen verspilde moeite van de mede forumleden, maar heb je veel info ingewonnen!
EN HET MAAKT NIET UIT HOEVEEL GELD JE IN JE AUTO STOPT! OF HET NOU DE EERDER GENOEMDE PORSCHE OF BBS WIELEN ZIJN, OF DAT JE EEN LEUKE RADIO ERIN GEKOCHT HEBT...HET GAAT EROM DAT JE VW JE HOBBY IS!
|