Quote:
Originally Posted by Waldorf
Dan lees jij toch echt verkeerd. Zoals je zegt, het staat er niet.
Laat ik een stukje van bovenstaande reply's eruit halen, en het nog even anders bewoorden.
Er wordt gezegd dat waarschijnlijk bij mensen met een luchtgekoelde dit meestal de tweede auto is, in ieder geval vaak niet de daily driver.
Er worden op dit moment ook golfjes en jetta's (MKI en MKII) uit 1983 en 1984 aangeboden. Ook voor de golf liefhebbers een perfecte mogelijkheid om er een tweede auto bij te hebben. De kosten zijn laag, en je kan er een hoop mee.
Ik probeer middels dit topic enig inzicht te krijgen in de beweegredenen van de mensen die vandaag de dag met auto's bezig zijn, om ervan te leren en om er mijn voordeel mee te doen. En het gaat niet aleen om vw liefhebbers, maar dat zijn toevallig wel de mensen die hier rondlopen. Dat sommigen dit topic zien als een belediging of aanval op waterkokers, daar kan ik niets aan wijzigen. Ik kan me niet verontschuldigen voor fictieve zaken, die anders gelezen worden dan dat ze er staan. Ik vind het ook niet erg om commentaar op mijn tekst te krijgen, ik heb er zelf om gevraagd. Wellicht lees ik sommige dingen ook anders dan het geschreven staat.
|
Quote:
Bij de luchtgekoelden merk ik dat er een auto gekocht wordt, men spaart, dingen gaanderweg aanschaft, en vervolgens een project begint.
Bij de watergekoelden merk ik vaak dat het in de dailydriver moet, die vervolgens elke dag bereden moet worden, en alles gefinancierd moet worden door verkoop van een paar wielen die niemand wil hebben.
|
dit merk je op in het bovenste en startende topic,
samenvatting:
iemand met een luchtkoeler, spaart, koopt z'n onderdelen, en begint dan z'n project.
waterkoeler , vaak dagelijkse auto, moet eerst een paar foute wielen verkopen voordat ie weer iets kan veranderen.
zal wel niet goed lezen , en het zal er ook wel niet zo staan, maar ik had toch een voldoende voor begrijpend lezen op de lagere school en ik kan er helaas niks meer van maken, ik vind dat negatief klinken.
en
daaronder vraag je onze mening:
nou, om alles samen te vatten : met jouw watergekoelde mening ben ik persoonlijk het niet eens.
Quote:
Ik probeer middels dit topic enig inzicht te krijgen in de beweegredenen van de mensen die vandaag de dag met auto's bezig zijn, om ervan te leren en om er mijn voordeel mee te doen
|
dat is volgens mij wel iets anders dan bovenaan staat, waarin je geen begrip hebt voor mensen die hier vragen stellen over een motorinbouw en dan uiteindelijk geen geld hebben voor de in/ombouw.'verspilde moeite'.
maar waar is een forum dan voor?ondanks dat er niet altijd wat mee gedaan wordt door de starters van het topic, er zijn misschien wel andere forumgebruikers die wel wat aan de informatie hebben die gedeeld wordt.
je kunt er hier ook achterkomen dat de motorombouw die je zo graag zou willen , wel heel erg complex en duur wordt?
maar dat zal ik ook wel weer verkeerd gelezen hebben, want het zal er wel niet zo staan.