Ik heb ook alles met de hand uitgeslepen! Best wel een werkie..
Eerst een inlaat pakking overgetrokken
Toen alle gaten geboord. Plus de gaten voor de buiten rondingen
Daarna uitgeslepen/schoongeslepen
Heb gewoon ronde buizen in een bankschroef ovaal geknepen
Extra pijpjes gezaagd voor de injectoren
Sleuven uit de (grote) pijpjes geslepen, en de kleintjes erop gelast
Toen ik de carbs had lengte/vorm bepaald
Toen alles afgelast ( met argon als backinggas)
Daarna het hele spruitstuk op een zaakbank recht gezaagd
4 pijpjes in een draaibank gedraaid ( randje eruit )
Die weer aan het spruitstuk " door gelast ,
Toen de lassen binnenin weer weggeslepen en de boel gepolijst
Kortom: VEEL werk! Maar ik doe alles gewoon op me gemak op me werk
Volgende stap: voetplaat vlakken en het spruitstuk uitbijtsen zodat het weer 1 mooie egale kleur heeft