View Single Post
Old 08-12-2011, 19:16
Scirocco_1600's Avatar
Scirocco_1600 Scirocco_1600 is offline
Forum junkie

Default Scirocco 2 Of Corrado ?

help ... ik heb ff hulp nodig ? want ik raak er zelf niet uit .

nu als volgt deel 1 van het verhaald . ik heb 2x scirocco 2 ( 1x 1.6GTS 1x GT ) de GT is voorlopig ingeschreven alles betaald enzo maar nu de problemen blijven aanslepen , vermoedelijk terug de carburator ( voorlopig staat er nu een pierburg 2b5 op )
de originele carburator heeft de geeste gegeven ( pierburg 2e2 ) daarna heb ik een set dubbel webers 40mm er op gezet maar toen had ik een verbruik van 40liter op 100 km en dat was mij echt teveel . ( 1 klein puntje nog .. ik ben voorlopig bezig bezig een motor aan het bouwen 2.0 8v volledig bewerkte onderblok + cilinderkop ( was bestemd voor de autocross vandaar dat alles bewerkt was/is ) enkel moeten de nokvolgers , nokkenas en cilinderpakking erop en hij is klaar .

nu het 2de deel van het verhaal ook heb ik een corrado staan , type 2 bwj 1995 (juli 1995 om goed te zijn ) 2.0 16v met iets wat werk ( echter moet hij een nieuw kleur hebben ) maar de wagen is betrouwbaar rijdt lekker maar staat voorlopig al 2 jaar stil .

nu mijn vraag aan jullie ? wat moet ik kiezen .... blijven zoeken voor de scirocco of dan toch maar geld in de corrado duwen ?

graag jullie help want zelf geraak ik er niet uit .
Reply With Quote