24-02-2005, 12:04
|
|
Banned
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by Tommy
En dan vind ik dat het met zown topic overkomt alsof je die enthousiaste groep beginners hiermee op hun nummer wilt zetten... Of dat zo is laat ik in het midden, dat het iig bij mij zo over komt is een feit.
|
Hoe het bij een ieder overkomt, is verschillend. Jij vat het op als op en nummer willen zetten. Ik open de topic omdat ik iets wil leren, en wil begrijpen.
Quote:
Originally Posted by Tommy
Als ik uiteindelijk tot de conclusie kom dat ik wat overmoedig ben geweest, of dat ik het financieel niet kan halen, dan ga ik me er niet druk om maken dat een ander zich daar aan stoort.(zou dit wel moeten dan?)
|
Het gaat er ook niet om of anderen er zich aan storen.
Wat ik onder andere wil weten is of het tegenwoordig gewoon is om het niet te kunnen begrijpen, dat als je een standaard 1.8 van 75pk, om wil bouwen naar bijv. een G60, je naast de aanschaf van een G60 blok, ook geld moet reserveren voor de revisie van de lader, aanpassing van de remmen, plaatsen van stabi's etc. dat je met een spreekwoordelijke 1000euro voor een G60 met (volgens opgaaf) gereviseerde lader en nog lang niet bent. Dat je dan nog slangen, sensoren, een intercooler en andere zaken nodig hebt, en dus al met al er nog eens 1000 euro bij moet steken.
Dit is voor alle duidelijkheid weer een voorbeeld, en mar één van de dingen die ik probeer te begrijpen.
|