24-02-2005, 11:46
|
|
REALLY Bored
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by Waldorf
Een goede 20 posts later lees is dat de Topic starters eigenlijk geen budget hebben voor datgene wat ze willen realiseren, of twee linkerhanden, en geen geld om de boel uit te besteden. Studenten, weinig geld, of eerst onverkoopbare zaken nog moeten verkopen omdat anders het hele plan niet door kan gaan.
Ik wil dit, ik moet dat, maar dan moet ik eerst zus en zo nog verkopen, maar niemand wil mij datgene betalen, wat ik nodig heb, ook al is het veels te veel.
|
Toch vind ik dat je even niet moet vergeten dat toch een groot deel jongeren op het forum zit, en die zijn, na mijn inschatting, over het algemeen veel actiever online... (of iemand dat een generatie-verschil wil noemen, dan vind ik dat prima, denk wel dat het namelijk deels zo is) En dan vind ik dat het met zown topic overkomt alsof je die enthousiaste groep beginners hiermee op hun nummer wilt zetten... Of dat zo is laat ik in het midden, dat het iig bij mij zo over komt is een feit. Maar oke, niet dat ik er verder mee zit... ik heb mijn hobby nog altijd voor mezelf, en niet voor een ander. Als ik uiteindelijk tot de conclusie kom dat ik wat overmoedig ben geweest, of dat ik het financieel niet kan halen, dan ga ik me er niet druk om maken dat een ander zich daar aan stoort.(zou dit wel moeten dan?)
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05
|