View Single Post
  #9  
Old 24-02-2005, 11:00
hajee's Avatar
hajee hajee is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 6,884
Send a message via MSN to hajee
Default

ik denk dat het verschil is tussen de lucht,- en de waterkoelers, dat het bij een luchtgekoelde al bijna nooit meer de daily driver is. dwz. dan is het al vaak de 2de, 3de of meer vw die thuis staat.
maar
Quote:
Bij de luchtgekoelden merk ik dat er een auto gekocht wordt, men spaart, dingen gaanderweg aanschaft, en vervolgens een project begint.
Bij de watergekoelden merk ik vaak dat het in de dailydriver moet, die vervolgens elke dag bereden moet worden, en alles gefinancierd moet worden door verkoop van een paar wielen die niemand wil hebben.


daar ben ik het niet mee eens als waterkoker, klinkt mij beledigend/generaliserend in de oren zelfs, en ik denk velen met mij die veel tijd geld en moeite in de watergekoelde auto steken. nu is het net alsof je alleen goed bezig bent met een luchtgekoelde vw en watergekoeld alleen low budget, nou niet dus.

je moet niet vergeten dat iedereen niet hetzelfde budget heeft om alleen maar dure tuning en spuitwerk aan de auto te laten doen, maar er toch plezier aan beleven omdat ze, net als iedereen hier, vw minded zijn.
tja en als je dan inderdaad gaat vragen wat een motorinbouw/ombouw kost,
en je hebt het geld er niet voor, dan is het inderdaad verspilde moeite, maar het kan ook zo zijn dat degene met de daily watergekoelde , ook eerst geld gaat sparen voor de motor, maar eens een idee wil hebben wat hem dat gaat kosten.
per slot van rekening kun je vragen stellen op een forum, nuttig of niet.
Reply With Quote