View Single Post
  #13  
Old 27-11-2011, 15:24
robertoal robertoal is offline
Forum Regular
 
Join Date: Jul 2011
Posts: 245
Default

Heren! bedankt voor het meedenken!

Ik heb nog meer onderzoek gedaan naar de immo: enige ECHTE oplossing is inderdaad het verwijderen ervan. 1 optie doorgestreept

Waarom geen custom management? Ik wil inderdaad het FSI systeem behouden; anders was een 20vt conversie ook prima geweest. Voordeel van het FSI systeem is voornamelijk: zuinig! In essentie kan je met dit systeem op een armer mengsel draaien; wat het verbruik dus ten goede komt. Daarbij zijn dit gewoon zeer degelijke blokken die zonder moeite tot ver boven de 300 pk gekieteld kunnen worden.

Dit is informatie over de QPENG set: site
Voordeel van deze kit:
- Je krijgt prefab kabelboom
- je krijgt een benzeen pomp
- Je kan je standaard tellerunit behouden! Ook de waarschuwingslichtjes werken gewoon!
- Je kan met het sportpakket je vermogen en pedaal response traploos instellen :-)

Nadeel:
- Schijnbaar hebben ze bij qpeng de nijging om erg rijke maps te maken. (wel veilig..)
- Het is een standaard tune.

1. Als ik het in lochem laat doen: kan ik dan mijn standaard klokkenspel gebruiken?
2. Ik ga even rondbellen voor sjiptuners kijken wie het voor hoeveel aanbied. (verwijderen van immo) Dit vind ik wel een fijne optie: rijdt ik gewoon met standaard map rond de eerste paar duizend kilometer; zo weet ik zeker dat alles goed is voordat ik hem laat chip-fucken.
3. Stel ik ga voor QPENG set, en ik wil, als ik weer geld heb, de map opnieuw laten schrijven door bijv. JD; zou dit dan kunnen? Deze optie is wel dubbel geld, voordeel is wel dat ik alles vanuit mijn schuurtje kan doen lekker snel kan rijden en geen moeilijkheden heb met het vervoeren naar JD toe, en bij een foutje, nog een paar keer op en neer moet.
4. Iemand een foto van hoe hij zijn tellerunit van een mk5 heeft ingebouwd in een mk1?
Reply With Quote