View Single Post
  #12  
Old 27-11-2011, 13:35
Rallyegolf20vt's Avatar
Rallyegolf20vt Rallyegolf20vt is offline
Draaideur Donateur - Retroracer
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 935
Default

Quote:
Originally Posted by Herm Schreurs
Je hebt gelijk dat het veel geld kost,
En waarom zou je persee de FSI willen behouden, wat is de meerwaarde daarvan?
E-gas aansturing hebben ze nu ook onder controle, je kunt ook gewoon lekker ombouwen naar MPI, geen probleem. Alleen wat meer fabricagewerk.

Als ik het eerder geweten had had ik de CDLA omgebouwd op KMS met MPI en niet het originele management behouden. Kosten zijn uiteraard wel weer hoger!


Vind het orginele managment gewoon veel beter dan de KMS.
Alle sensoren/appendages worden gewoon goed aangestuurd en je hebt een super draaiende motor.
Zeker na een krachtkuur bij JD.
Ik snap wel waarom je dit doet , je kunt er gemakkelijker veel meer vermogen uit halen vanwege de beperkingen met de injectoren etc.
Maar als je er een mpi van maakt dan kun je net zo goed een abf nemen en deze naar turbo ombouwen turbo toch?
Zit je in dezelfde prijscatagorie volgens mij.
Ook de KMS dealer geeft hij toe dat deze het niet haalt bij het originele managment.
Heb het ook al eens met DTA gehad, alles ging net niet .
Je moest alles aanpassen , en dat stond dus echt niet in de folder bij Alons
__________________
There`s no substitute for Turbo engines

Rallyegolf 2.5 TFSI S-tronic Quattro
Rallyegolf
Reply With Quote