Beste,
Ik ben nu bezig met het monteren van mijn G60 bumpers. Ben tijdens het monteren wel het één en ander tegen gekomen.
Te beginnen met de voorbumper. Heb de zijpanelen al besteld vandaag, of hoe die dingen ook mogen heten. Daarnaast ben ik op zoek naar een set G60 lijsten, want met die standaard lijsten set ziet het er toch niet uit.
Dan aan de voorkant. Ik heb 1 van de mistlamp steunen moeten verwijderen, anders kon ik de binnen balk niet vastmaken. Hij kon niet ver genoeg naar binnen. Hoe moet het nou als ik er mistlampen in wil gaan zetten? Is er nog iets dat ik van mijn auto moet verwijderen? Ik had een dunne lip zitten, die heb ik wel verwijderd. Iets anders dat ik nog moet weten?
De achterbumper heb ik nog niet geprobeerd, maar daar heb ik wel een vraag over. Ik heb momenteel een trekhaak aan mijn smalle bumper (zit vast gelast). Deze zit met kabels door de carrosserie heen. Wat moet ik met deze kabels doen? En blijft er dan niet een gat in mijn carrosserie zitten?
Als mijn vragen niet duidelijk genoeg zijn, kan ik voor nu ook nog wel wat fotootjes maken.
Hoop dat jullie kunnen helpen.
Zijsteunen zijn in ieder geval onderweg, evenals nieuwe knipperlichten, dus de voorbumper moet er sowieso nog een keer af.