23-11-2011, 17:36
|
Forum regular
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by René
Welkom! Leuk Golfje, zal wel lekker brullen door de Webers
Die Impreza vind ik ge-wel-dig....blijf een zwak hebben voor die modellen...heb je daar ook wat meer info over? En gebruik je hem ook waar hij voor gemaakt is -> knallen!
|
Hey goedeavond bedankt voor jullie leuke reacties tot nu toe
Ja ik heb die golf tot nu toe alleen opgehaald bij degene waar ik hem van gekocht heb maar toen bromde die al aardig er zit ook zoon supersprintpijpje onder met een spaggetti spruitstuk enzo en een 1.8l 8v erin dan met scherpe nokkenas enzo ! dus het ondergrondje er al he
Verders gebruik ik de subaru ook wel waar die voor is gemaakt ! tenminste pekel heeft tie nooit gezien maar als het droog weer is en ik rij ermee dan gebruik ik hem ook wel. heb er eigelijk alles wel een beetje aan gedaan wat er te doen viel. grotere turbo en lichtgewicht vliegwiel, andere poelies erop en een sti 6 versnellingsbak met electrice regelbare sper erop en een grotere brandstofpomp erop en gechipt open 2,5ins uitlaatsysteem andere uppipe en een platensper in het achterdiff gebouwd zodat ik er ook mee kan driften enz enz enz.
maja heb nu weer een nieuw project waar me helemaal op uit kan gaan leven en de bedoeling is dat die net zo dik en netjes word als de subaru dus vermaak me eige nog wel
|