21-11-2011, 15:27
|
VW Enthousiast
|
|
|
|
Nou er staat nogal wat op de stapel. De golf 2 TDI is bijna klaar, volgende week de stoelen overbouwen van de golf 3 in de golf 2, en dan is hij winterklaar.
Wat er nog tussendoor gaat gebeuren:
Audio set moet er natuurlijk in, als je in de file staat dan is gewoon normale muziek geen overbodige luxe.
Wat er dan moet gebeuren en wat na de winter gebeurd:
- schroefset (gaat niet superlaag maar comfortabel laag)
- airco leidingen aansluiten in motorruimte en dashboard
- body ontdeuken en bij laten werken
- gtd tellerhuis erin
Dan in feite is hij klaar als goede daily.
In de wintermaanden zal de cabrio golf 1 voorzien worden van een 1.9D diesel uit de golf 3 waar ik nu inrijd als daily. Zoals het er nu naar uitziet zal deze worden voorzien van een normaal golf 1 interieur, en het enige wat echt nodig was bij deze ombouw is een nieuw (of tweedehands goed) dakje erop, huidige lekt niet maar is helemaal grijs en verwelkt, de body zelf is nog super.
Nu heb ik vanmorgen ook een email binnen gekregen van een gestopt project. Namelijk een golf 1 uit 1983 met een zo goed als nieuwe 150pk 1.9 TDI motor uit een golf 4 erin en daarachter een G60 versnellingsbak, en daar ben ik dus ook de nieuwe eigenaar van. Geen idee wat ik daar nog mee ga doen, die gaat eerst iig de schuur in totdat de andere twee projecten zijn afgerond.
Foto's volgen er zodra ik daar ben, ik moet ook nog een complete LPG set ophalen geschikt voor een golf/jetta mk2 1.6 benzine motor, en dus nu ook nog de golf 1, maar vooralsnog kon hij daar ook nog even in de container blijven.
|