Thread: Standkachel
View Single Post
  #36  
Old 18-11-2011, 21:36
Fahrvergnugen's Avatar
Fahrvergnugen Fahrvergnugen is offline
Postwhore
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 1,407
Default

Vandaag begonnen met fase 1 van de standkachel inbouw;

Bokken eronder er slopen maar.



Wiel rechts eraf en binnenscherm eruit.



En ook links moest dit gebeuren.



Front eraf.



Koplamp rechts eruit.



Ruitensproeier tank legen.



En ook de ruitensproeiertank eruit.





Even kachelmontage testen.







ruitensproeier tank er weer in en de kachel def. op zijn plaats.





koelvloeistof potje los zodat ik de bedrading netjes weg kan werken, ook kun je hier het originele (zwarte) brandstofleidingkje zien lopen.



Bedrading via originele doorvoer langs het ruitenwisser mech. gevoerd, netjes uit zicht.



accu, acuubak en luchtfilterhuis eruit.


hier komt de bedrading weer terug de motorruimte in.



Zekeringhouder gemonteerd, massa op origineel massapunt, voeding naar zekeringkast gevoerd en T91/timer bedrading naar binnen gewerkt.



Alles er weer in, alsof het zo hoort.





De T91/timer bekabeling naar binnen getrokken.



Canbus ook op de kachel aangesloten.



Nu is alles weer terug gemonteerd zodat ik weer kan reiden. De Canbus en brandsofleiding zijn tijdelijk rechts in de motorruimte opgebonden en de T91 bedrading is tijdelijk onder het dashboard opgebonden, wordt vervolgt.

Paul.
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right!

O/NN #125
www.fast-air.skynetblogs.be
Reply With Quote