Heb voor de winter een Polo 2f Coupe uit 1993 gekocht met 1.3 AAV monopoint injectie motor. Bij aankoop was er niets aan de hand, maar sindsdien heeft het ding allemaal kuren
Meeste heb ik aardig op weten te lossen, maar het huidige probleem is wat hardnekkiger. Dus bij deze vraag ik om wat goed advies van de Polo kenners
Het probleem is dat de auto soms enorm stottert / inhoud. Schokt als een idioot als je ermee gaat rijden. Onregelmatige stationaire loop en in sommige gevallen valt die ook uit. Ding stinkt als een idioot, dus er gaat iig iets niet goed bij de verbranding / ontsteking lijkt me. Het probleem komt niet altijd voor. Soms is er helemaal niets aan de hand
Heb al veel elektrische contacten nagelopen en gereinigd, massa kabels gecheckt, ECU open gehad. Vorige week startte de motor met vochtig weer matig, toen zijn er al veel ontsteking spullen nieuw opgekomen.
Het moet wel iets elektronisch zijn gezien het probleem soms wel en soms helemaal niet voor komt. Als die het goed doet dan blijft die het ook wel goed doen. Zonet ook een stukje perfect gereden. Auto stond vervolgens een uur stil en toen was het weer in de war
Zijn er soms wel problemen met de inspuiting / monopoint injector?