View Single Post
  #22  
Old 22-02-2005, 17:11
Rallye-VR6t's Avatar
Rallye-VR6t Rallye-VR6t is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 1,533
Default

Quote:
Originally Posted by leander
IK heb al contact gehad met de RDW. Ze wisten me te vertellen dat het mogelijk is. Alleen als ik meer dan 40% aan vermogen erbij krijg dan moet ik een remmentest en nog een paar andere testen ondergaan.Nu ben ik daar niet bang voor,maar ik blijf nog onder de 40%. Als je van de g-60 van de rally naar de vr6 van een golf 3 gaat, komt er maar 36% bij. Dat komt er dus op neer dat ik alleen opnieuw gewogen wordt en dat ze een geluidstest doen.

Nu zal ik zelf even op onderzoek gaan wat betreft de asdiameter en of dat past en of de as van een vr6 wel op de zelfde plek naar achter gaat als die van een rally. in ieder geval bedankt voor de info. Ps: is het niet zo dat de vario er voor zorgt dat als de voorwielen beginnen te slippen de achterwielen ook mee gaan doen? Dus dat je normaal eigenlijk alleen voorwiel aandrijving hebt en pas bij doorslippende voorwielen de achterwielaandrijving erbij komt


Kijk goed uit, met de RDW.
Je moet alles goed kunnen overleggen.
En vertel niet meer dan ze vragen!! Weet ik uit ervaring.

Visco zal altijd iets mee werken naar je achteras.
Alleen is het eigenlijk niet 4x4, maar 1 voor en 1 achter.
JE hebt n.l geen sper in de bakken.
Uiteindelijk zul je wel 4wd krijgen, maar het begint met 1 voor 1 achter.

Let er ook altijd op dat je GEEN wielomtrek verschil hebt tussen de voor en achteras.
Want je kunt gaan aftellen voor je Visco klapt.

De VR6 Visco, is gelijk in opbouw, maar verschillend in de as diameters.
De splaines o.a zijn anders.
Reply With Quote