Hallo forumleden,
Ik heb een vraag over mijn golf 4 gti 1.8 turbo 20v. De auto komt uit 1999 en heeft nu precies 2 weken geleden 298 pk 366 nm op de testbank gehaald bij TVS. Hiervoor heeft de auto ook al een lange tijd met 241 pk gereden. Dit is wat er aan de auto gedaan is.
-Garrett gt2860RS
-Grote kanalen spruitstuk
-FMIC intercooler
-Forge dumpvalve
-Chip op maat II
-410CC Bosch injectoren
-3 Inch downpipe + 3 inch katvervanger
-Drijfstangen & zuigers (origineel)
PROBLEEM:Ik heb een week later mijn bak kapot gereden heel stuk er uit geklapt allemaal olie op de weg. Dit gebeurde toen ik van 1 vol optrok. Weet niet hoe ik het moet uitleggen maar de auto ging toen soort van stuiteren. En toen in 1 keer bam, kningelede knligende kling. Ik aan de kant gezet ik dacht is iets anders. Maar helaas niet.
MIJN VRAAG:
Kan ik weer een originele 1.8t bak van een golf 4 GTI er opzetten! (zonder dat die kapot gaat ) dus dat ik pech heb gehad ?
Is een TT 1.8t bak misschien een optie en heeft deze origineel een SPERDIFFERENTIEEL of is er een bak van een andere auto sterker?
Ik hoop dat jullie mijn probleem begrijpen en dat jullie mij antwoordt kunnen geven op mijn vraag want ik kan het ook niet zomaar op google vinden helaas.
alvast bedankt!!!