09-11-2011, 22:19
|
|
Forum Regular
|
|
Join Date: Aug 2008
Posts: 252
|
|
Quote:
Originally Posted by golf mkII 16v
Loshalen van de spindel:borgveer losmaken en dan op de schroefdraad een waterpomptang zetten
Wel goed nijpen dat het zo min mogelijk beschadicht,en dan eruit trekken[dompen]
Is het wel wat beschadicht dan bij werken met een vijl
Terug zetten alles goed met vasseline insmeren[rubberring]
|
Heb ik gedaan, maar geen beweging in te krijgen. Eerst met een waterpomptang en daarna zelfs met een griptang ...
Had toch wel gehoopt dat dit de oplossing zou gaan worden, ipv nieuwe/andere kopen.
Quote:
Originally Posted by LuukGTI
zet NOOIT maar dan ook NOOIT zomaar een tang op schroefdraad. Draai er dan op z'n minst 2 moeren op...
Achter remklauw kun je prima reviseren, heb ik ook bijn m'n gti gedaan. Staan geloof ik nog foto's van in het topic!
|
Klinkt inderdaad logisch, maar zie maar eens bouten aan te komen met zo'n grote spoed!!
Quote:
Originally Posted by Rallye
Ik heb nog een goed setje liggen voor 50 euro
Girling 38 zijn dat.
Met bijna nieuwe schijven/lagers en remblokken totaal 100
Ik gebruik het namelijk toch niet meer.
Mocht je interesse hebben kan je me een pb sturen.
Montage uiteraard ook mogelijk.
Greetz
|
Ik hou het nog even in gedachten, thanks
__________________
Ik Volkswaag, jij Volkswaagt, wij VOLKSWAGEN
|