View Single Post
Old 06-11-2011, 22:52
tommeke15 tommeke15 is offline
Forum Newbee

Default Daily Golf MK 2 ( Black and White)

Beste Volksforummers,

Ik ben Tom 18 jaar oud en kom uit zuiden van land. Heb zelf nog geen rijbewijs maar heb mijn auto`tje wel al voor de deur staan wat wil je nog meer haha( ohja rijden ).

Bij deze wil ik jullie ook mijn auto`tje en plannen laten zien van de daily golf 2.
Dit word echt de daily auto, in de toekomst hoop ik nog een golf 1 te bemachtigen. Had ik nu ook al voor gekeken maar de aanschaf van een golf 2 voor daily leek me ietsjes slimmer.

Zal even beetje vertellen over mijn doen en laten: Ben eind vorig schooljaar begonnen met werken omdat de studie die ik volgde niet echt mijn ding was. Dit schooljaar blijf ik nog doorwerken maar volgend schooljaar begin ik met een studie want het werk wat ik doe is wel leuk maar mij te eentonige. En zoals ouders en familie altijd zegt je moet wel iets doen met je koppie .

Genoeg verteld over mij, nu over mijn golfje

Het is een golf model 2 uit 1985, zou een C versie moeten zijn. Jammer genoeg heeft de eigenaar voor de eigenaar waar ik hem gekocht heb. Er een gti stijltje op gegooit. Zoals bijvoorbeeld de gti gril,stoel en de spoiler(weet niet als dit van een gti is of welk model)

De gti gril krijgt over de rode bies een witte bies heen, de gti stoelen worden ooit verwisselt voor sport/race stoelen en de spoiler ben ik nog niet zo uit.

De plannen voor de mk2:

Black and White afwerking.
Verlagen.
Verbreed staal.
Leuk audio setje.
Race/Sport stoelen.
Uit laten lijnen.
Nieuwe remset( remblokken en schijven)
Zorgen voor een lekker sportief geluidje uit de uitlaat.
Hele grote poetsbeur( bumpers eraf cleaneren)

Nu een paar foto`tjes,

Het vw`tje bij de vorige eigenaar.

1 Bandje was nogal wat leeg, dus maar eventjes gestopt om de bandjes op te pompen, tankstation daarna getankt haha .

Thuis aangekomen

Beetje snel snel buitenkant gepoetst. (Binnenkant wel netjes en tijd voor gepakt) na de winter komt de buitenkant aanbod.

Zodra er wat verandert laat ik jullie dat meteen weten .

Hoop dat jullie het nu al een leuk projectje vinden.

Greatzzz Tom
Reply With Quote