View Single Post
Old 28-10-2011, 16:59
2H-2H's Avatar
2H-2H 2H-2H is offline
VW Guru

Mischien een tip.

Ik had een tijdje terug een chromen grill gekocht op Marktplaats,zonder foto's want zijn camera was stuk, ik werd verzekerd dat het is goede staat was.

Kom het paket hier thuis, blijkt het in staat van ontbing tezijn.Dat was denk ik ook de juiste reden dat er geen foto's waren.

Na wat heen en weer gemail kwamen we er niet uit, hij woonde in Haaksbergen. ± 1,5 uur enkele reis rijden voor mij
Ik denk dit moet anders kunnen.

Hem opgezocht op Marktplaats en ja hoor gevonden, blijkt dat hij ook velgen verkocht.
Ik hem bellen (met een andere naam uiteraard) waneer ik kon komen ophalen. Krijg ik keurig het adres waar hij woond, Ik hem weer mailen, dat ik of mijn geld terug krijg binnen 2 dagen of ik kom zomaar even langs om geld te halen.

Het adres wat ik had, klopte niet volgens hem maar kon de grille daar wel heensturen. Naar nog 1 of 2 mailtjes stond het geld zoals afgesproken op mijn rekening, heb hem nooit meer over de grille gehoord.

Had hij het niet terug overgemaakt was ik echt wel naar het adres gereden
En was ook echt wel met het geld of iets ander van ± het zelfde waarde weer naar huis vertrokken
All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say "Karmann Edition".
Reply With Quote