And the story continues:
Na een mooie tijd van genieten van de auto en motor, mooie meetings en de nodige trackdays werd het tijd om een aantal wijzigingen door te voeren. Heb de Corrado geschorst en ben maar vast begonnen.
De zaken die in de planning staan:
Motorisch
De 16VG60 motor had een mooie vermogensuitdraai.
Onderstel
Vanaf de opbouw heb ik gereden op een H&R set die overigens erg goed bevalt, maar na meer circuitgebruik toch de behoefte gekregen om een set met meer instellingsmogelijkheden te gaan gebruiken.
Na de overstap van de Bremboset van de SeatIbiza met Ferodo DS3000 blokken, die overigens erg goed beviel, naar een gereviseerde AP Racing set afkomstig van een VWMotorsport GrA Golf met G60 fusee's wil ik geen andere meer. De schijven zijn 2-delig in 323x32mm met 4-pots klauwen.
Wielen
De Azev's A in 8x17 met 235/40/17 hebben al heel wat asfalt gezien en zijn og steeds onbeschadigd. Na testen met diverse bandensoorten en SemiSlicks wil ik toch overstappen op 16" wielen. Ik heb een set Compomotive MO gevonden met werk en wil deze klaar maken voor onde de Corrado met nette Michelins Pilot Sport Cup SemiSlicks.
Stay tuned!