View Single Post
  #3  
Old 09-01-2004, 10:13
sjampoo's Avatar
sjampoo sjampoo is offline
Married to PC
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 4,346
Default

Nope.

Het hok staat nog steeds in de VS, en hij zal nog wel ff blijven staan ook.

beetje info over de auto, voor zover ik dat uit de serie foto's heb kunnen halen:

- Speciale pook met elektronica
- Te korte en te lange aandrijfassen (voor en standaard polo), dus de versnellingsbak die erin hing was zeker geen standaard (want daar passen alle assen zo in)
- Diesel toerenteller, + MFA + een hele serie extra led-jes in het dash
- verkeerde versnellingsbak steun
- Diesel motor zonder koude start vervroeger. De MN en 1W Diesel motoren die ze hier in europa gebruikten hadden altijd een koudestart vervroeger.
- Geen koppelingspedaal
- Veelste grote koel openingen in de voorplaat
- Geen remkrachtversterker
- Een erg ver tegen het schutbord aangebouwde hoofdremcylinder
- Geen tapeindjes voor een dieselfilter op de standaard plaats
- sleuven in het linker binnen scherm
- een raar steuntje tegen de linker voorpoot-bol
- Vreemd stuk uitlaat
__________________
10 jaar 'Het Polo86(c) Register' 1999-2009


Geld moet rollen*
*maar dan liefst wel mÃ*jn kant op!
Reply With Quote