View Single Post
Old 16-10-2011, 10:56
Tiki Madness's Avatar
Tiki Madness Tiki Madness is offline
Volksforum Triple Action Donor - Half a brain dragracer

Van een ander forum:
Als je als particulier (of zaak) auto`s verhandeld en je maakt daarover winst dan moet je dat opgeven bij je inkomsten. Ik neem aan dat het daar over gaat.
Zolang je de legeskosten betaald voor schorsen aanmelden en afmelden en je betaald de belasting en hebt de voertuigen in de verzerkering zodra die op je naam staan dan heb je niets te duchten en kun je zo veel overschrijvenn of schorsen als je wilt
De belasting zal alleen dan, in de vorm van de belastringdeurwaarder, op je stoep staan als je je aanslagen niet of niet geheel voldaan hebt, en niet hebt gereageert op herrinerringen, aanmaningen of dwangbevelen.
Als je niet kunt betalen kun je een formulier aanvragen voor een betalingsregeling welke je kunt downloaden met je DigiD, bestellen bij de belasting telefoon of ophalen op het belastingkantoor.
1 jaar geleden

en er is geen maximum vastgesteld, echter als men het vermoeden krijgt at je handelaar bent kan je hierover vragen krijgen van de dienst en die werken nog altijd met een soort van omgekeerde bewijslast.
Kan soms best lastig zijn.
Ben je geen handelaar dat zou ik zorgen dat ik de documenten van de aan en verkoop goed bewaart.

Michael