13-10-2011, 23:53
|
|
Postwhore
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by brittjan
Ik snap wat je bedoeld, maar is Volksforum is ook niet zomaar een forum heb in de loop der tijd gemerkt. Is een van de leukere forums qua sfeer en hulpvaardigheid van andere. Af en toe een discussie, maar dat heb je op ieder forum wel.
|
Ook een discussie geeft niks, want kan ook op goede dingen uitkomen. Ook voor de mensen die het alleen maar lezen kan dit nuttig zijn.
Ik zal mijzelf niet in discussies mengen omdat ik onpartijdig wil blijven, maar als iemand om een mening vraagt is dat al anders, en zal ik zeker mijn eerlijke mening geven.
Ook zijn forums erg handig voor het vinden van informatie enz, dus het is maar goed dat er mensen zijn die posten Ik vind het ook wel leuk als er mensen zijn die vragen stellen, want dat is voor mij een mogelijkheid om uit te kunnen leggen waarom ik bijvoorbeeld iets gedaan heb. Er kan dan een discussie uit ontstaan en niet iedereen zal het met mij eens zijn bijvoorbeeld, maar dat geeft niks. Iedereen mag zijn mening geven zolang het maar geen kinderachtige welles-nietes verhaal wordt en dat zie ik maar zelden op dit forum wat erg positief is
|