13-10-2011, 23:37
|
|
Postwhore
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by JarnoVWPolo6N
Tsjemig, wat een donders dikke mk2! Petje af! Zie ik daar nou een K-Sport onderstel? Goede ervaringen mee? (mag via PB als je je topic schoon wilt houden)
|
Hallo Jarno, Ik ben zelf dealer/importeur van K-Sport en heb best al wel wat verkocht zonder problemen. Sterker nog, deze schroefsets zijn erg goed en heb ze ver boven de andere bekende merken staan. Omdat er maar heel weinig keuze is voor een Syncro ivm het andere gewicht en kortere veerpoten en omdat K-Sport erg goed staat aangeschreven in Azie en Scandinavische landen, ben ik met K-sport begonnen om een set te laten maken wat speciaal voor de Syncro is. Na overleg met hun is dit perfect gelukt en hebben zij deze nu ook in productie genomen en zegt wel wat over de service die ze leveren. Ik heb er alles in Orange onder zitten, maar zwart is ook een keuze kleur. Het mooie is dat je zelfs kan kiezen tussen Gravel, tarmac, race, road etc. Ik heb de race-versie en zou geen betere set weten om mee te rijden. Deze is best wel hard, maar ben er in 1 stuk mee naar Wörtersee gereden (1200km) met deze auto en in kuipstoelen zonder ook maar iets last van mijn rug te hebben. Zegt wel iets over hoe ze de schokken opnemen ipv het stuiteren wat vaak het geval is bij andere sets. Vragen stellen mag altijd, maar voor details kan je beter even bellen.
Deze M3 heb ik vorig jaar klaar gemaakt en is nog steeds tevreden. De achterschijven zijn met een remtrommel in het aluminium hard zodat de originele handrem met remschoenen in takt blijft:
Hier een overzicht van de complete ombouw:
Linkie M3 K-Sport project
|