Thread: Mk3 R32
View Single Post
Old 08-10-2011, 23:05
Misha's Avatar
Misha Misha is offline
10k maniac

Send a message via MSN to Misha

Sander slaat de spijker op zijn kop.. ik zeg inderdaad niks wat niet mag volgens mij. Ik vind het een toffe auto.. niet mijn ding maar goed, dat hoeft ook niet lijkt me. Dat over strakkere auto's.. tja, smaken verschillen maar ik zou mijn auto's niet willen ruilen laat ik het daarbij houden. Als je de zoekfunctie gaat gebruiken kom je vast meer van zulke opmerkingen tegen, daar twijfel ik niet aan, maar als je tegen de 8000 posts aanhikt dan is het niet gek dat er ook wel eens wat kritiek/negatiefs tussen kan zitten. Overigens vind ik het 'internet/aanspreken-verhaal' wel frappant, je doet helemaal de moeite om je te registreren om een forum om vervolgens 1 post te doen waarbij je jezelf legendarisch tegen weet te spreken naar mijn idee.

Ik ben zelf nogal van de (scherpe) humor.. en ik denk dat het leven van sommige mensen een stuk leuker wordt als ze niet alles te serieus nemen. De een noemt het mopperen, zeuren of klagen.. de ander neemt het met een korrel zout en kan er smakelijk om lachen. Ik ga voor het laatste en stel voor dat meer mensen dat gaan doen..