Thread: Roy25j
View Single Post
Old 04-10-2011, 14:49
roy25j roy25j is offline
Forum Newbee

Default Roy25j

Na heel dit forum uitgezocht te hebben wordt het maar eens tijd dat ik me voorstel dacht ik zo

Ik ben Roy, 22 jaar jong en woon in Baarle-Hertog (grensgebied tusse belgie en nederland).
Na een jaar de focus van men vader afschrijven heb ik mijn eerste eige wagen gekocht: honda civic eg4 1.5 v-tec e

Met de honda wat problemen gehad, opgelost maar toch maar verkocht omdat ik samen ging wonen met men vriendin en een hoop geld nodig had voor de verbouwing en ik altijd met mijn broer meerijd naar het werk dus eigenlijk geen auto nodig had...

Verbouwing afgewerkt, nog steeds geen auto "nodig" toch maar weer een auto gekocht, overgestapt van Jap naar Duitse degelijkheid

Golf 3 1.6 gekocht in nederland (juni 2011) momenteel nog steeds op de papieren aan het wachten voor hem in belgie te keuren...

Heb ook nog een golf 3 1.8gt in de tuin staan voor de autocross, niet echt een prijzenbeestje, gewoon voor het plezier.

Golf is al een beetje gepersonaliseerd maar nog lang niet klaar...

Voor:

Na:

Ook nog een set lenso velgen gekocht voor 100 euro omdat ze er niet uit zagen, toch de moed gevonden om er zelf aan te beginnen...

voor:

Na:

Planning:
Schuur van mijn vader helemaal in beslag nemen
Vr6 lip
Mat groen (roller of spuiten...)
Verlagen
Audio
Banden (205 40 17 iemand toevallig liggen?)
...

Grt Roy
Reply With Quote