View Single Post
Old 19-09-2011, 21:02
bouke bouke is offline
Forum Regular

Default Jetta mk2 Pacific

Dag mede liefhebbers,

Ik zal mezelf ook eens "voorstellen" voor zover dat kan op de internots. Ben Bouke, 28jr kom uit het oosten van het land maar woon al weer een aantal jaar in Amsterdam.

Ik ben opzich niet zo'n forummer dus zal misschien ook niet zoveel posten.. Maar dacht: Als ik hier zovaak kom voor informatie en te kijken naar allerlij zaken is het misschien wel net zo eerlijk om zelf ook eens een topicje aan te maken Wie weet heeft iemand er ooit wat aan (om te kijken of bijvoorbeeld 17" op een mk2 past )

Eerst uiteraaard even een korte auto-historie:

Charade 1.3 16v. Heerlijk en goedkoop autootje... Geen foto waardig

Polo coupe:

Nooit afgemaakt helaas.. Compleet laten overspuiten in FER-BIANCO-001 (was de kleurcode volgens mij..). Wel lekker mee op vakantie geweest enzo.. Fijne auto!

Niet echt te rijden zodra je zo ver bent om hem op het oog "laag" te hebben..

op 13"

Later op BBS-en (terugweg vakantie kapotten wiellager 30 km voor huis):

Daarna een Volvo 850r:
Echt een top auto!! jammer dat dat ding me zo'n 4.000,- in één jaar heeft gekost

Zo zien Volvo stoelen er uit na 330.000km!!!

Beter knip en plakwerk

(dashboard was kapot. Dit was tijdelijk terwijl ik opzoek was naar een fatsoenlijk leren klepje)

Tijdens het Volvo-tijdperk nog steeds naar VW-shows blijven gaan. Vooral MIVW is vaste prik en een aantal Duitse shows. VW-Outlaws dit jaar voor de tweede keer geweest.. Echt top show dat!! Ook eens mensen gesproken waarvan ik al jaren op de auto's zit te fappen Dat is ook het leuke aan shows bezoeken. Mensen credits geven voor hun werk en eens een beetje relaxed babbelen over het hoe en wat.

En toen budget technisch een Jetta:

Pacificje in het wit. Heel nette auto. iets meer dan 50.000 toen ik hem kocht. Traag hok na die Volvo... Maar ik geniet hier ook gewoon van. Beetje knutselen enz.

Kan hem helaas niet al te laag zetten want in Amsterdam werkt dat niet zo geweldig is mijn ervaring. Maar ik had mezelf bedacht dat op 17" ik in ieder geval de wielkast/band ruimte zo klein mogelijk kan houden en toch niet met de buik op de grond hoef

Foto's bij het geblaat:
Op:

-17" Porsche's
- Hartmann schroefset (2 Ã* 3 cm draad over voor)
- Adapterplaten van concept-wheels

Nu helemaal opgedraaid en wielkassen een beetje bijgewerkt (loopt nu alleen aan op plastic). Tevens GT-achterlampen, gele pitten voor, striping er af, donkere knippers en zelf nog wat plastic in elkaar geknutseld wat ik vanaf nu Grill noem:

Veel pijn en moeite!!!:

Plannen:
-veel.

Geld:
- te weinig.

Rij vrij veel met de auto dus te gek zal ik het niet maken. Hij zal ook nooit in concoursstaat worden ofzo.. (er zit bijvoorbeeld welgeteld één deukje in ). Gewoon genieten en gebruiken!!

Nou dat was het wel weer even. Wie weet tot gauw.

Groeten,

Bouke
Reply With Quote