Ik heb dit topic ook ergens anders lopen. Dit is dus voor een groot deel kopie en plak modus.
De winter 2010.Vincent heel netjes de Caddy naar Vianen gebracht vanuit Utrecht en dat met die sneeuw, en die banden……. Ik geef het je te doen.
De Caddy voor de Garage in de sneeuw. Hij zal er voorlopig ook wel in blijven staan. Wordt een project dus grondig aangepakt. Dan is schorsen van het kenteken ook de goedkoopste optie. Wanneer hij klaar is en ik er aan toe ben om erin te rijden dat zien we wel. Wel erg dik die velgen, maar ik wil er meer een sleeper van maken. Niet te opvallend maar wel omlaag. Dus de velgen gaan eraf.
Buiten de site bars om. Leuke strips op de dorpel. Maakt het net even wat netter in mijn ogen.
Van voren nog met de standaard verlichting, maar daar gaat zeker verandering in komen. Heb hier op het forum al de breedstralers gezien met xenon verlichting erin. *Erg mooi.
We weten allemaal wat de zwakke plekken van de carrosserie is bij de caddy. De wielkasten achter en het opstaande stuk van de laadruimte.
Er zit wel wat roest aan de wielkasten maar dat is meer oppervlakkig. En dan alleen aan de binnen rand van de wielkast.
En dan wat steenslag op het dak. Dat heeft ook geen naam. Je moet er wel wat aan doen want het wordt alleen maar erger. Nu zijn het nog hele kleine roest puntjes.
Ook de achterkant ziet er netjes uit. Zowel van buiten als van binnen. Over 1 ding ben ik zo blij er staat geen tdi op de achterkant alleen een vw logo.
Ook het interieur is niet uitgeleefd ziet er gewoon goed uit.
Ook aan opties zit er ook genoeg op. Cruise control.
En wat er in de andere caddy niet zat. Elektrisch verstelbare spiegels.
En als laatste de motor 237600 gelopen maar wel altijd netjes onderhouden. *Tot rond de 100.000 km door de dealer. Daarna niet meer door de dealer maar wel bijgehouden wat er aan gedaan is en bij welke km stand.
En dan de motor zelf een ALH kurkdroog. Dat bied perspectief.
In mijn ogen geen verkeerde auto om me vorige project mee te vervolgen.
Wat in de planning zit is het volgende.
• Andere wielen.
• Andere stoelen. Leer
• Verlagen.
• Zwart interieur.
• Verlichting aanpassen.
• Roest wegwerken.
• Tussenwand dicht maken
• Laadruimte isoleren en bekleden.
Dus wie heeft er nog een zwarte hemel en een zwarte vloermat. Zijn er ook ander vloermaten die passen en in het zwart verkrijgbaar zijn? Ik hoor het graag.
Ben begonnen met hem maar eens flink te poetsen. Om te zien wat er nu precies aan roest aan zit.
Voor.
Na
De buitenkant van de auto rondom. Verbreed staal is er al onderuit zoals je ziet. Deze velgen zijn maar tijdelijk. Hij moet ergens op staan. Ben met een paar mensen in onderhandeling voor velgen. Heeft niet de hoogste prioriteit.
In de garage onderste plank trolley. Auto glim. *;D
Ook de binnenkant een beetje schoon gemaakt.
En als laatste de instaplijst.
Van de week staat de agenda vol.
-Koppeling vervangen voor de verzwaarde koppeling.
-Turbo wisselen voor de KKK170 turbo
-Verstuivers wisselen. Voor de Race 520 verstuivers.
Verdere to do list.
-
R.v.s. pijp eronder.
-Chip op maat.
-16 inch velgen.
-
Brembo big bracks.
-
Verlagen.
-Stoelen, interieur.
-Installatie inbouwen.
-Laadruimte bekleden.
En op pad geweest voor een kompleet verlagingset. :cap:
-KW voorpoten.
-Omgelaste achteras
-Bladveren
Wordt eerst nog even flink onderhanden genomen voor het onder de caddy gaat.