Ik vind het echt niet normaal joh! nu begint er op Forums het gezeik al dat je op meetings de zelfde auto's ziet en 5 euro moet betalen!
Die jongens proberen stapje voor stapje hun Meet & Greet om te zetten naar een leuke meeting Respect daar voor!! en tsja voor niks gaat dat echt niet!
We hebben op de meeting al voorspeld dat er weer van die beroepszeikers gaan lopen drammen over elk klein puntje dat in hun ogen niet goed is.
dat is dit jaar echt te zielig voor woorden.
Ik heb een tip voor al jullie zeikerts:
Spreek met elkaar af en organiseer een meeting waar 1000 dikke auto's komen die niet op andere meetings komen, de entree gratis is het zonnetje schijnt en het 25 °c is.
De perfecte eetgelegenheden zijn het liefst ook voor niks en waar geen rij staat. Een Show & Shine voor elk model auto heeft en de prijswinnaars naar iedereens zin is. Op een locatie centraal in nederland wat er ook nog mooi uit ziet en waar wel alle dikke auto's mooi bij elkaar staan maar er niet geselecteerd welke auto waar komt te staan, geen sjonnies met muziek en Jointjes komen.
zo kan ik nog wel ff doorgaan met punten wat ik de afgelopen maanden hier op het forum over meetings gelezen heb.
Veel succes mannen!
Jongens geniet toch gewoon van je leven en als je het allemaal niks (meer) vind blijf dan lekker in je perfecte huisje en leventje met je perfecte auto, je Perfecte vrouw en kindertjes en laat mensen die er wel plezier in hebben gewoon lekker genieten van de hobby en de meetings die georganiseert worden.
Dit was een super gezellige meet en een dikke
voor de jongens uit Parkstad.
Volgend jaar ben ik er met de Cabrio bij