15-09-2011, 22:53
|
Forum Newbee
|
|
|
|
aan de lup!
hallo,
Na een tijd gezocht te hebben, heb ik dan toch eindelijk een lupo gevonden. Ik zag hem op marktplaats staan en ben er maar gelijk heen gegaan en een stukje mee gaan rijden, en jahoor de bak maakte geluid. Aangezien ik daar wel vertrouwen in had heb ik wat van de vraagprijs afgeluld en hem gekocht. Eenmaal op de brug zag ik dat de keerring van de schakelas lek was(zoals altijd ) en heb deze dan ook maar gelijk vervangen samen met de bakolie. Hiermee bleek het geluid echter niet verholpen te zijn, dus wat doe je dan....inderdaad dan haal je de bak eraf en ga je hem open maken Toen bleek dat de hoofdas lagers helemaal gaar waren. Dus deze maar even vervangen en maar gelijk de koppeling , drukgroep en de koppelingskabel mee vervangen . En ook maar even een nieuw embleem achterop geplaats want deze was er ook af gehaald, en een 6r polo antenne erop gezet en alvast even de ombouwset voor aero wisserbladen erop natuurlijk! Het begin van mijn nieuwe project . Dus denk post nog even een paar fotos van hoe die was na de aankoop, wel al gewassen natuurlijk
groet
vw-tim
|