Quote:
Originally Posted by Opa
Ik weet niet of je de hele dag bent geweest maar er stond toch echt wel voldoende dik spul tussen, en anders heb je idd wat gemist. Een aantal mensen zijn gewoon vroeg vertrokken ivm het slechte weer. En te oud, ach kwestie van met je tijd meegaan.
We hebben allemaal wel eens een zware voet, soms op de verkeerde momenten maar niemand is roomser als de paus he
Tja, als men vorig jaar 400 VAG wagens en 1000 bezoekers uit Nederland, Duitsland, België en Frankrijk heeft mogen verwelkomen denk ik persoonlijk dat je het het aardig voor elkaar hebt.
Toen bij "die andere vw-club" het weer ook bagger was en het pijpenstelen regende stonden er ook maar 50 auto's op het terrein. Was meteen hun laatste meet daar toch??
Zo zie je maar we zijn allemaal afhankelijk van het weer en het niveau van toen was echt niet spectaculair anders dan dat van nu. Ook toen had je mensen met een verschil in budget dus ook in die dagen was niet iedere auto even "dik" als de ander.
Het gaat volgend jaar vast goedkomen en het goede weer is al gereserveerd
|
Quote:
Originally Posted by golf5cult
Tja de meeting eigenlijk wel tegenvallen hoor.
75% waren auto die je op elke andere meeting ook tegenkomt en 5 euro betalen terwijl je aan de overkant van de straat net zo goed je auto voor niks kunt neerzetten vind ik een beetje jammer.....
Had gehoopt op een mooiere afsluiter van het jaar.......
|
Ik vind het echt niet normaal joh! nu begint er op Forums het gezeik al dat je op meetings de zelfde auto's ziet en 5 euro moet betalen!
Die jongens proberen stapje voor stapje hun Meet & Greet om te zetten naar een leuke meeting Respect daar voor!! en tsja voor niks gaat dat echt niet!
We hebben op de meeting al voorspeld dat er weer van die beroepszeikers gaan lopen drammen over elk klein puntje dat in hun ogen niet goed is.
dat is dit jaar echt te zielig voor woorden.
Ik heb een tip voor al jullie zeikerts:
Spreek met elkaar af en organiseer een meeting waar 1000 dikke auto's komen die niet op andere meetings komen, de entree gratis is het zonnetje schijnt en het 25 °c is.
De perfecte eetgelegenheden zijn het liefst ook voor niks en waar geen rij staat. Een Show & Shine voor elk model auto heeft en de prijswinnaars naar iedereens zin is. Op een locatie centraal in nederland wat er ook nog mooi uit ziet en waar wel alle dikke auto's mooi bij elkaar staan maar er niet geselecteerd welke auto waar komt te staan, geen sjonnies met muziek en Jointjes komen.
zo kan ik nog wel ff doorgaan met punten wat ik de afgelopen maanden hier op het forum over meetings gelezen heb.
Veel succes mannen!
Jongens geniet toch gewoon van je leven en als je het allemaal niks (meer) vind blijf dan lekker in je perfecte huisje en leventje met je perfecte auto, je Perfecte vrouw en kindertjes en laat mensen die er wel plezier in hebben gewoon lekker genieten van de hobby en de meetings die georganiseert worden.
Dit was een super gezellige meet en een dikke
voor de jongens uit Parkstad.
Volgend jaar ben ik er met de Cabrio bij